4 pomysły na plakat w siedzibie firmy

Plakaty kosztują niewiele, dając duże możliwości dekoracyjno-reklamowe. Po co i do czego wykorzystać plakaty w siedzibie firmy? Zobacz kilka inspiracji.1. Plakat reklamowy

Jeśli szukasz sposobu na przyciągnięcie uwagi klientów i wyeksponowanie oferty – np. w biurze, poczekalni lub gabinecie – prawdopodobnie nie ma lepszego pomysłu niż firmowy plakat reklamowy. Taki nośnik można umieścić w witrynie, nad recepcją lub w dowolnym miejscu. Na posterze można informować o aktualnych promocjach, nowościach w ofercie lub po prostu zapraszać do odwiedzenia firmy.

Plakaty reklamowe sprawdza się zarówno w kinach i sklepach, ale i np. w gabinetach lekarskich, kosmetycznych i rozmaitych firmach ubezpieczeniowych lub usługowych. Taki nośnik umili czas oczekującym, klientom i pracownikom. Ciekawy projekt plakatu będzie pełnił nie tylko funkcję informacyjną, ale także dekoracyjną – ożywiając dane wnętrze.

projekt plakatu do biura2. Plakat dekoracyjny do biura

Plakat dekoracyjny może oczywiście pełnić także funkcję reklamową. Jednak coraz więcej firm traktuje plakat, nie jako dodatek, ale jeden z centralnych elementów uzupełniających aranżację. Plakaty z powodzeniem zastępują obrazy, kalendarze, a nawet tapety. Są stosunkowo tanie, a dzięki możliwości personalizacji i samodzielnego zaprojektowania – plakat wydaje się najlepszym pomysłem, by ożywić lub uzupełnić dane wnętrze.

Jako plakat dekoracyjny może przedstawiać reprodukcję ulubionych dzieł, kultowe zdjęcia, postaci, typografię lub abstrakcję. Ponadto za stosunkowo niewielkie pieniądze możemy zamówić plakat ulubionego zespołu, festiwalu lub spektaklu. Plakat dekoracyjny to jeden z najlepszych pomysłów na podkreślenie stylu każdej firmy, salonu lub restauracji.

3. Firmowy kalendarz plakatowy

Kalendarz listwowany ma wszystko. Duży, dopasowany format, dużo miejsca na inwencję, a do tego umiejętność wpasowania się w każdą przestrzeń. Kalendarz plakatowy jest po prostu praktyczny – możemy  go podarować pracownikom, klientom i kontrahentom. Uzupełniając projekt plakatu naszym logo, zyskujemy całoroczny nośnik reklamowy. Dzięki niemu – w nienachalny sposób, zwiększysz rozpoznawalność swojej marki. Kalendarz plakatowy jest zatem dekoracją, reklamą i pomysłem na prezent lub materiał targowy – czy można chcieć więcej?

4. Plakat motywujący

To właściwie typ plakatu, który może zawierać się w każdym powyższym. Ma jednak o jedną moc więcej – czyli daje konkretnego kopa! Kalendarz motywujący ma przyciągać wzrok, zajmować umysł i tworzyć coś w stylu wizualnej kofeiny. Co może motywować? Może to być zabawny mem, comiesięczny zwycięzca konkursu na pracownika roku – lub cokolwiek, co pobudzi kreatywność i grywalizację w firmie. Jako motywator dobrze się sprawdzi np. plakat typograficzny – z ulubionym cytatem, hasłem. Może być też w stylu PRL – np. „coś Ty zrobił dla realizacji planu?” „Kobiety pracującej dla pokoju i rozkwitu ojczyzny” czy „tu spoczywa bumelant” itp. Itd. Wszystko, to choć lekko pobudza nas do pracy może i powinno zdobić ściany każdej firmy. A jak się opatrzy – z łatwością można zaprojektować kolejny, zagrzewający do walki poster.