Co powinien zawierać folder reklamowy?

Niemal każda osoba prowadząca jakąkolwiek działalność gospodarczą doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż podstawą osiągnięcia sukcesu są odpowiednie działania promocyjne. Wszak każdy zna powiedzenie, iż to właśnie reklama jest dźwignią handlu. Dlatego też warto o nią zadbać. Jednym z najbardziej skutecznych elementów działań promocyjnych są foldery reklamowe, którą pozwalają nie tylko na zaprezentowanie firmy i jej oferty, ale także na zachęcenie potencjalnych odbiorców. Jednak aby folder reklamowy przyniósł oczekiwane rezultaty, to musi zawierać odpowiednie elementy.

Informacje

 

Nie ulega wątpliwości, iż foldery reklamowe mają zachęcić do skorzystania z oferty firmy. Jednak – co warte podkreślenia – informacje zawarte w folderze nie mogą odbiegać od prawdy. Muszą być prawdziwe, rzetelne i odzwierciedlające rzeczywistość. Jednocześnie warto pamiętać o tym, aby były one podane w rozsądnej dawce i zaprezentowane prostym oraz klarownym językiem. Potencjalny odbiorca powinien znaleźć w folderze takie informacje, które wzbudzą w nim zaufanie i skłonią do rozważenia zakupu.

 

Szata graficzna

 

Niezwykle ważnym elementem folderów reklamowych jest szata graficzna. Dlaczego? Otóż ludzie są wzrokowcami – najpierw oglądają, a dopiero potem czytają. Dlatego warto umieścić w folderze odpowiednie zdjęcia i ilustracje, które będą odzwierciedlać zawarte w nim treści. Warto też zadbać o to, aby szata graficzna nawiązywała w subtelny sposób do firmy i jej charakteru.

 

Dane kontaktowe

 

Dobry folder reklamowy to nie tylko ciekawa szata graficzna i odpowiednie informacje. To także wszelkie dane kontaktowe, które pozwolą odbiorcy na szybki kontakt z firmą. Pamiętajmy o tym, iż klient nie powinien poszukiwać tych danych na własną rękę. Dlatego folder reklamowy powinien zawierać adres, telefon, mail, odnośnik do strony internetowej, a nawet – o ile jest to możliwe – mapkę dojazdu.

Dobrze zaprojektowane i wykonane foldery reklamowe to swego rodzaju dodatkowi handlowcy. Dlatego warto zadbać nie tylko o odpowiedni projekt, ale także o właściwe wykonanie. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z usług profesjonalnego grafika i dobrej drukarni.