Najlepsze materiały do wykorzystania w reklamie zewnętrznej

Wiele firm, które chciałyby dotrzeć ze swoimi produktami i usługami do jak najszerszej grupy klientów decydują się na wykupienie reklamy wielkoformatowej. Ogromne banery gwarantują nam, że zostaniemy zauważeni. Problem w tym, że reklama zewnętrzna jest zazwyczaj dość kosztowna. Kiedy decydujemy się wydać pieniądze na taką formę promocji, zależy nam, żeby nasz baner był w jak największym stopniu odporny na działanie różnego rodzaju czynników atmosferycznych.

Najlepsze materiały do reklamy zewnętrznej

Pamiętajmy, że wybór najlepszych materiałów do reklamy zewnętrznej to gwarancja jej trwałości i estetycznego wykonania. Współczesne techniki pozwalają nam na stworzenie wysokojakościowych banerów o ogromnej nawet powierzchni.

Świetnym rozwiązaniem, jeżeli zależy Ci na umieszczeniu reklamy na dużym budynku jest zastosowanie siatki mesh. Jest to tkanina, która ma postać ażurowej siatki. Posiada ona ogromną ilość regularnie rozmieszczonych otworów, co sprawia, że przepuszcza powietrze i światło, co ma kluczowe znaczenie gdy umieścimy ją na oknach. Wielkim atutem siatki mesh jest fakt, że jest ona bardzo lekka. Dzięki temu nadaje się ona do tworzenia nawet olbrzymich powierzchni reklamowych.

Innym materiałem, który powszechnie wykorzystywany jest przy wielkoformatowych reklamach zewnętrznych jest frontlight. Ma on postać tkaniny poliestrowej, która dodatkowo została powleczona PCV, co zapewniło jej wyjątkowo dobrą trwałość i odporność na działanie czynników atmosferycznych. Materiał ten jest dość lekki i co niezmiernie ważne – odporny na rozciąganie.

Idealne rozproszenie światła

Współcześnie bardzo często reklamy wielkoformatowe są podświetlane. Jeżeli zależy Ci na doskonałym rozproszeniu światła, zastanów się nad wyborem backlight. Materiał ten prezentuje się najlepiej przy zastosowaniu tylnego podświetlenia. Poza tym zachowuje on wszystkie atuty frontlight – jest lekki, wykazuje także dużą odporność na działanie wilgoci, promieniowania ultrafioletowego, a także skrajnie wysokich lub niskich temperatur, na które często narażone są zewnętrzne reklamy wielkoformatowe.

Reklama dwustronna

Osoby, którym zależy na jak najlepszym wykorzystaniu powierzchni reklamowej mogą zdecydować się na reklamę dwustronną. Do tego celu najlepiej sprawdzi się materiał o nazwie blockout. Dwustronny nadruk jest w jego przypadku możliwy, gdyż posiada on w środku specjalną przekładkę w czarnym kolorze, która blokuje światło. Dzięki zastosowaniu takiej techniki obydwie strony baneru będą wyraźne.