Prezentery reklamowe – gdzie zamówić i jak stosować?

Każda firma, której zależy na profesjonalnej reklamie produkuje i dystrybuuje różnego rodzaju materiały reklamowe. Sposób ich dystrybucji jest oczywiście różny. Wszytko zależy od branży i grupy docelowej. Jednym ze sposobów na prezentację materiałów reklamowych są prezentery reklamowe. Mają one bowiem bardzo wiele zalet. Przede wszystkim koszt ich produkcji nie jest wysoki, a po drugiej materiały reklamowe bardzo dobrze się w ten sposób prezentują i przykuwają uwagę.

Produkcję prezenterów reklamowych można zlecić w agencji reklamowej, drukarni oraz firmie poligraficznej. Sprawę w tym zakresie bardzo ułatwia Internet. Od wielu już lat profesjonalne drukarnie przenoszą swoją działalność do sieci. Powstają drukarnie online. Zatem prezenter reklamowy można bez problemu zamówić także przez Internet w drukarni online.

Wyróżnia się wiele typów prezenterów. Do najpopularniejszych należą przede wszystkim stojaki na reklamy i broszury jednostronne (można za ich pomocą prezentować wiele sztuk materiałów reklamowych; mogą być wolnostojące i ścienne), stojaki na ulotki i broszury dwustronne (są wolnostojące, materiały reklamowe można umieścić po obu stronach), stojaki na ulotki i broszury kilkustronne (najczęściej mają 3 lub 4 strony, na których umieszcza się materiały, taki stojak jest obracany). Ponadto wymienić można jeszcze stojaki pod wizytówki, a także potykacze, x-banery, roll-upy, czy antyramy. Wybór rodzajów prezenterów jest bardzo szeroki.

Prezentery mają bardzo szerokie zastosowanie i można je wykorzystać niemal w każdej branży. Bardzo często spotykane są w różnego rodzaju urzędach, gdzie prezentowane są materiały z działalności urzędu. Z prezenterów korzystają także hotele, gdzie promują swoje hotelowe usługi. Takie prezentery można także spotkać w poczekaniach wielu firm. Ich cel jest prosty. W czasie, w którym klient czeka na przyjęcie może on zapoznać się z najnowszymi materiałami reklamowymi.

Można zatem powiedzieć, ze prezenter reklamowy jest uniwersalną forma prezentacji materiałów reklamowych.