Promocja w Internecie to jedno, ale przedsiębiorcy nie powinni zapominać o reklamie stacjonarnej. Jako, że żyjemy w dobie tak ogromnej konkurencji, konieczne jest zainwestowanie w różne formy reklamy, co pozwoli w prosty sposób zmaksymalizować zyski i to przy niedużych nakładach finansowych. Bardzo ważne jest zaprezentowanie oferowanych produktów i odpowiednia ekspozycja towarów w sklepach. Te kwestie powinny stać się priorytetowe dla każdego przedsiębiorcy. Na szczęście nie brakuje najróżniejszych produktów typu stojaki reklamowe, dzięki którym można osiągnąć pożądane efekty. Jakie mamy do dyspozycji stojaki reklamowe i dlaczego warto w nie zainwestować?
Skuteczna forma reklamy – stojaki reklamowe
Stojaki reklamowe cieszą się ogromną popularnością i można spotkać je niemalże w każdym sklepie. Są one łatwo dostępne i stosunkowo tanie. Idealnie nadają się do reklamowania produktów zarówno niewielkich punktów handlowych, jak również sklepów wielkopowierzchniowych z bogatym i zróżnicowanym asortymentem. Stojaki reklamowe są akcesoriami, które mają służyć promocji danych towarów firmowych. Mogą one mieć różny wygląd i rozmiar. Pełnią one także funkcję reprezentatywną dla firmy, a więc ważne jest to, aby prezentowały się jak najlepiej. Niezwykle ważne jest oczywiście też to, w jakim miejscu zostaną stojaki usytuowane. Za potykacz zwykle trzeba zapłacić od 120-250 zł, a za stojaki ladowe od kilkudziesięciu do nawet kilkuset złotych. Koszt podajników grawitacyjnych to ok. 50-400 zł, a standy multimedialne kosztują od kilkudziesięciu do nawet trzystu złotych.
Rodzaje stojaków reklamowych
Wyróżnia się wiele rodzajów stojaków reklamowych, dzięki czemu można bezproblemowo znaleźć produkt spełniający indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz możliwości finansowe danego przedsiębiorcy. Stanowią one wielopoziomową promocję firmy i można na nich umieścić reklamę na różne sposoby, docierając do docelowej grupy odbiorców. Potykacze reklamowe są uważane za jedne z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form reklamy – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej (można je ustawiać przed budynkiem). Są one odporne na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. Mogą być wykonane z metalu, aluminium czy PCV. Świetnie sprawdzają się w przypadku informowania klientów o ofercie, promocjach czy godzinach otwarcia. Z kolei formą ekspozycji reklamy graficznej są stojaki typu roll-up. Stojaki pająki wyróżniają się tym, że informacje drukowane są na materiale i w atrakcyjny sposób prezentują treść reklamową.
Dalej mamy stojaki teleskopowe, za pomocą których można zaprezentować treść reklamową na plakatach. Wysokość można dowolnie zmieniać i w każdej chwili można zamieścić na plakacie inne treści. Są także stojaki o większym formacie – banery, stojaki dwustronne czy potrójne, stojaki wielkoformatowe czy też ścianki reklamowe. Mamy tutaj do dyspozycji znacznie większą powierzchnię na reklamę, dzięki czemu można jeszcze skuteczniej przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Na rynku nie brakuje również najróżniejszych stojaków na ulotki i inne materiały promocyjne, stojaków na wizytówki czy też lad prezentacyjnych.