Na jakim podłożu drukować naklejki?

Naklejki reklamowe to jeden z najbardziej uniwersalnych nośników reklamy. Doskonale sprawdzają się w każdej branży. Możemy je umieścić dosłownie wszędzie, dzięki czemu treści na nich nadrukowane docierają do szerokiego grona odbiorców. Druk naklejek, dzięki użyciu różnych materiałów, pozwala na umieszczenie ich na dowolnej powierzchni.

Naklejki reklamowe – główne zalety

  •         Pełna personalizacja – naklejki możemy zaprojektować w dowolny sposób oraz w wybranej przez nas kolorystyce. Daje to możliwość przygotowania produktu, który będzie kojarzył się tylko z naszą firmą. Dodatkowo ciekawie przygotowane naklejki reklamowe będą doskonale promowały nasze usługi oraz produkty
  •         Dowolna wielkość oraz kształt – niezależnie od podłoża naklejki do druku mogą być zaprojektowane w dowolnym kształcie. Daje to możliwość umieszczenia ich na wybranej powierzchni oraz idealnego dopasowania do wielkości danego miejsca
  •         Dowolność miejsca naklejenia – druk naklejek odbywa się na różnych podłożach, dzięki czemu naklejki reklamowe możemy umieścić na aucie, ścianie, oknie, podłodze oraz w wielu innych miejscach
  •         Różne formy przekazywania – poza naklejeniem naklejki w wybranym miejscu możemy je również przekazywać jako gadżet reklamowy. Doskonale sprawdzą się jako dodatek do zakupów, element pakietu gadżetów lub jako forma nagrody dla dzieci.

Istnieje wiele możliwości przygotowania naklejki do druku. Dzięki użyciu odpowiedniego materiału jako podłoża mogą one pełnić różne funkcje. Oto kilka przykładów:

  •         Folia szroniona – to rodzaj materiału, który jest stosowany na szyby dla uzyskania efektu oszronienia lub piaskowania. Doskonale sprawdza się również z zadrukowanymi treściami. Umieszczona na szkle o dużej powierzchni stanie się doskonałą formą reklamy
  •         Folia adhazyjna – jest to rodzaj folii samoprzylepnej, która nie potrzebuje kleju do montażu. Druk naklejek na tej folii sprawia, że można ich używać wielokrotnie do różnych celów
  •         Klasyczna biała folia z klejem – znane nam wszystkim klasyczne naklejki oraz tak zwane wlepki. Doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. Przygotowane w ciekawy i kreatywny sposób na pewno zostaną wykorzystane przez odbiorcę zapewniając naszej firmie doskonały nośnik reklamy.

Naklejki reklamowe to jeden z tych materiałów promocyjnych, w który warto zainwestować niezależnie od branży. Ich rodzaj klejenia oraz podłoża zależy od miejsca, w którym mają zostać umieszczone oraz od celu jaki mają spełniać.